söndag 3 juli 2011

Jag vet...


Jag vet att jag är dålig att skriva något här på bloggen... men vintern var lååång och kall och bestod mest av eldande och snöskottning... och sedan kom våren och energin tillbaka... men inte energin att skriva... Har haft fullt sjå att få ihop mina krönikor varannan vecka i NordSverige. Sen återgick vi till Facebook igen och då blir det några meningar då och då istället... och då får man i regel lite feedback eftersom ens sk vänner ofta gillar eller kommenterar det man skriver... här har man ingen aning om någon läser eller inte... Men i efterhand har jag insett att det faktiskt är en hel del människor som ändå läst det man skrivit här på bloggen och ¨då och då får man frågan varför man skriver så sällan...

I skrivandets stund har jag vi semester gubben och jag... vi planerar inget särskilt, finns ju alltid något att göra... däremellan blir det en tur med hans nyinköpta MC...

Inga kommentarer: