tisdag 19 maj 2009

Energin har kommit tillbaka

Alla måsten tickar på vare sig man vill eller inte. Igår åkte jag direkt från nattjobbet till Kramforspå möte med skolpsykologen. Han informerade mig och mitt X angående resultatet på sonens dyslexiutredning. Hem och sov ett par timmar och sedan var det dags att hälsapå grannen, tvätta bilen och fixa käk.

Idag var det tid hos tandhygienist och sedan dags att lämna bilen på verkstad i kramfors. Tusenmilaservice samt koll inför besiktningen... Därifrån tog jag en svettig promenad till Fiskja (för stegräknartävlingens skull) innan jag fick skjuts hem.

Bjöd Karin (en jobbarkompis på lunch) Sen tvättade jag alla fönster på bottenvåningen, planterade lite blomskott jag fått av henne samt sådde lite frön - dill -persilja och luktärtor.
Hamnade sedan på vedbacken ett par timmar.

I övrigt har jag blivit bortbjuden i helgen. Skönt att komma hemifrån lite...

Inga kommentarer: