tisdag 24 juni 2008

Bara Du & Jag på denna jord

Vill du lyssna på vår bästa låt - KLICKA HÄR

Bara Du & Jag på denna jord
Att få vakna med dig - känna din kropp
gör att jag aldrig mer vill kliva opp
Du väcker känslor hos mig
Åååh - vad jag älskar dig
Vill bara höra din röst
Ligga på ditt bröst
Lyssna på din puls och dina andetag
för att sedan kunna njuta av ännu en dag

I denna magiska stund
njuter jag av varje sekund
-Godmorgon Love, viskar du till mig
Jag öppnar ögonen och ler -
Blundar och väntar - för jag vill ju höra mer
Jag vaknar och lyser som solen - så het
Det är ju vår härliga hemlighet
som gör att jag nu kan njuta av ännu en dag.

Detta helt underbara
Går ej att förklara
Det finns inga ord
Bara du och jag på denna jord

Jag känner din närhet varje minut -
Vill aldrig att detta nånsin tar slut
Det finns inga ord
Bara du och jag på denna jord
Det finns inga ord
Bara du och jag på denna jord
Ja, Bara du och jag på denna jord
Text: Monica Årjes
Musik: Tommy Öberg

Inga kommentarer: