fredag 4 september 2009

Förra helgen var det kul!!!

Hade besök av min barndomsvän Eija med familj förra helgen. Så då blev det naturligtvis god mat i goda vänners lag på altanen.med finbporslinet förstårs.


barndomsvännen Eija med sin man Lars

naturligtvis blev det en smabbig efterrätt:
PUNCHKALAS
Det är så gott så alla blir alldeles målösa
MUMS


Här har vi tre av ungdomarna. Dotten Linda till vä
och Eijas barn Pontus och Pernilla till hö


Sonen Tobias med sin galna mor

Man får inte roligare än man gör sig... och roligt hade vi. Min söta bror hade fått fnattHan skickade ca 40 roliga historier via sms. Skitstressande och höra hur det lät i telefonen under hela middagen.Men de lästes upp högt och tydligt under kvällens lopp under mycket stoj och skratt.
Jag brukar inte minnas historier. men jag minns denna:
Det var två blondiner som låg och solade näck i trädgården. Då sa den ena.:
-Åh vilken stor clitoris du har.
Nu var det någon stackare som tyckte jag lät vulgär. men jag skyller på min far som fostrat mig i den andan och på min bror som skickat historierna.





Barnen roade sig med att hoppa studsmatta och senare på kvällen blev det kubturnering. Då dök flera av byns ungdomar upp för att vara med och spela. Tjejerna var bäst. Inklusive den här mamman som var the leader of the pack






Inga kommentarer: