måndag 21 april 2008

Helgens bravader...


Helgen har passerat med födelsedagskalas. Dottern har fyllt 18 år. Den mest uppskattade presenten var en biljett för att se Björn Gustavsson in action när han kommer till Kramfors i Oktober.

Linda hade beställt smörgåstårta, den gjorde hon och pojkvännen Josef.

På lördagkväll for de vidare till sin pappa och firade vidare. Själv for jag till den stora kärleken och hade en myskväll. Vi var bla ute för att spana in altaner... det är ju tänkt att jag skall göra en utbyggnad så småningom. Har idag fått en trasnportör av mitt timmer som skall sågas upp till ändamålet. Vi hann även med en pizzeriasväng med lite vin på Ceasars i Ullånger. Ibland är det bra härligt att vara förälskad.

Igår var jag bjuden på en annorlunda middag med tema: "Inbildning"... i motsats till utbildning. Fick förmånen att lära känna fem andra kvinnor som var ditbjudna.

på hemvägen fotade jag altaner... en åkte jag tom och fotade invändigt för jag blev så förtjust i den...

Inga kommentarer: