tisdag 7 oktober 2008

Altanbygget går vidare...

Här har vi älsklingen i full färd med att sätta upp nymålade plankor ovanför taket. Nu håller vi tummarna på flera vackra höstdagar så vi kan göra fasaden på altanväggen helt klar med målningen också.

Själv håller jag mig på backen och målar ännu mer brädor, men nu hoppas jag att det är nog för den här säsongen.

Det är ju tre väggar kvar på huset som vi måste fortsätta med nästa år... JOBB JOBB JOBB och PENGAR PENGAR PENGAR FLYGER.

Idag har min ByggNisse varit här och fortsatt med stuprännorna...

och börjat regla upp för gavelväggarna...
Själv har jag varit i Kramfors och utbildat vårdpersonal i ett dataprogram - "Timecare". All personal (utom nattpersonalen) skall börja lägga sitt eget önskeschema på datorn.
Det blir en sån runda imorgon också.
På torsdag finns det lite tid över för kärlek.
På tiden... vi har ju knappt tid att träffas. Imorse hann vi i alla fall med ett litet korsord. Alltid något!!!

Inga kommentarer: