söndag 12 april 2009

Vilket härligt vårväder....

Vilket underbart väder det var idag. Vaknade alldeles för tidigt efter nattskiftet. Så jag hann vara med på sluttampen på bygrillningen i alla fall.

Blev sedan bjuden på middag av en av pojkarna där kärleken jobbar. Så jag gick hem och bakade en kaka som jag bjöd personalen och pojkarna på. När jag kom var det biltvätt på schemat. Så lämpligt att jag tog bilen med mig så även jag fick min tvättad.

Vi hjälptes åt med gasolgrillen och det blev debut med att äta ute... SMASKIGT och MYSIGT...

I övrigt har jag spanat in rottingmöbler på blocket som jag är jättesugen att köpa. Men det är bara ett LITET problem. Transporten... De finns nämligen i Jönköping. Kärleken känner några lastbilschaufförer så har vi tur kan det fixa till sig ändå... Men vem har tur???

Inga kommentarer: