tisdag 2 september 2008

Sjuk!!!

Pang Bom så kom det nåt tråkigt virus och sänkte mig rejält. Så nu ligger jag här på soffan med min bärbara och tycker synd om mig själv.

Det är Typiskt, min lindrigaste arbetsvecka där jag hade tänkt hinna få lite gjort, men glöm det. Det är lågvarv som gäller.

I helgen var det surströmmingsfest på Norgrens Loge. Kul. Inte lika mycket folk som i fjol, men tillräckligt för att det skulle bli lite svängom i alla fall.

Idag skulle jag egentligen varit på kurs. Håller på att lära mig ett dataprogram som jag i min tur delvis skall lära andra. Det var väl tänkt vara en "Kickoffrepetition". Har duttat på med det här i snart i ett år och nu i höst skall min arbetsplats komma igång med det här. Alla som jobbar dagtid skall få lägga sitt önskeschema i ett dataprogram. Sen är det några som har lite mer behörighet som skall försöka se till att det sedan verkligen blir rätt bemanning.

I övrigt har jag legat och lekt med designförslag till en hemsida. Det är väl vad jag orkat åstadkomma det senaste dygnet.

Inga kommentarer: