söndag 15 februari 2009

Bättre sent än aldrig

Idag börjar mina alla hjärtansdagsjälsningar komma i repetition... I min gammhärke till mobil så funkar inte MMS. I vanliga fall kan man gå in på halebops hemsida och kolla då... men just igår funkade det inte... så jag verkar få nya MMS idag...

Igår blev jag stortokig på mina mobiler.Stressande att inte ha en fungerande mobil. Så jag gick bara in på Nokias hemsida och bäställde en vikbar variant... Impulsiva Klubben. Min GoGubbe var inte direkt imponerad av mitt impulsiva köp. Han tyckte jag borde ringt en vän först... Men i samma andemening erkände han att hans egna mobilinköp inte är så självklara heller. Han köpte en ny dyr historia och efter några dar ville han byta bort den... Tror ni det gått smärtfritt.Nej då.. massor med tid och även utgifter och till slut blev det inget byte i alla fall... Med facit i hand kunde han nog betalat min med sina förluster...

Inga kommentarer: