söndag 15 februari 2009

Vinrött förstårs



Här har vi mitt impulsiva mobilköp... valde vinrött så det matchar bilen och mitt sensuella sovrum... Skämtar bara... borde ha engagerat mig i en med riktig kamera... men nej... inser att det här med telefoner bara är slit och släng med stor risk för att försvinna och gå sönder... varför lägga ner tusentals kronor på något som troligtvis bara håller tills garantin gått ut. Förresten har jag ju en fungerande kamera redan. Kalendern är mer intressant för min del för att hålla koll på livet... Så nu är det bara att vänta på att den kommer så man får lära sig eländet.

Är det något jag har ett stort motsånd mot är det att lära sig allt tekniskt... instruktionsböckerna är i regel otympliga och inte skrivna logiskt, dvs ej av en kvinna...

Inga kommentarer: