tisdag 19 februari 2008

Jajaja...


Nu är det vår i luften emellan varven och kärleken blommar ;-) emellan stormarna. Min fanclub som brukar läsa både här och mina utlagda krönikor undrar varför jag inte skriver.
"Jaja, man har ju annat att göra också". Jag har ju ett företag också, kom jag på. Så det blev några timmar med det också. Krönikorna har jag dock lite dåligt samvete för, det måste jag säga. Går ju i regel ganska snabbt att få ut på nätet bara man avsätter tiden.
Så ikväll skall jag försöka få till det. Jag lovar.

Imorgon är det dags att lämna ifrån sig bilen på verkstad igen. Förra veckan tog vi felen som tydligen inte hade med krocken att göra. Imorgon och tio dagar framåt är det krockskadorna som skall repareras. MEN det är struligt att bo på landet och inte ha bil. Måste låna hela tiden. Hm. Man kanske borde krävt en hyrbil??? Det tål att tänka på.

Nu får jag främmande...

Inga kommentarer: