söndag 3 februari 2008

Hälsa & Fiskar

Nu börjar hälsan återgå till det normala, har tagit ca tre veckor att återhämta sig från sorkpesten. Men tröttheten hänger nog med ett tag till. Konditionen är urdålig. Tänkte faktiskt pröva mig på att ta en liten promenad i solen och hälsa på nån granne idag.

I övrigt spirar kärleken bland fiskar med "hål i huvudet sjukan". Att börja ett nytt kärleksliv på äldre dar innebär att man får börja upptäcka världen på nytt. På alla möjliga fronter. En av mina nya erfarenheter har blivit akvariefiskar.

När barnen var små gjorde jag all barnmat själv.
Nu har jag övergått till fiskmat.

Är det någon som vill ha recept på "Räkmix" till Ciklidfiskar. Så är jag numera en hejare på det.

Dags att ta den där promenaden.

1 kommentar:

Ann-Cathrin sa...

Hej Monica!

Jättekul att även du hittat till "blogosfären"! Härligt att höra att du börjar återkomma till livet efter sorkfebern. Du är väldigt välkommen på tjejföretagarlunchen på torsdag i Orsta!

Ann-Cathrin

http://ordpilot.blogspot.com/